POZOR – změny na kabelové televizi od 27.11.2018

Vážený zákazníku,

rádi bychom Vás seznámili se změnami, které probíhají na kabelové televizi ve Vašem městě. Abychom zvýšili stabilitu a spolehlivost televizních a internetových služeb, dokončili jsme pro Vás první fázi technologické modernizace sítě a zrealizovali druhou nezávislou přívodní linku pro Mimoň a zároveň jsme ji výrazně posílili.

Jelikož se snažíme pro Vás zachovat také současné pozemní vysílání v naší síti a především abyste nemuseli v blízké době nástupu DVB-T2 investovat do koupě nového televizního přístroje a nemuseli tak dále zvyšovat své náklady na sledování televize, provádíme 27. 11. 2018 technickou změnu Vaší nabídky. V rámci toho mimo jiné získáte řadu prémiových kanálů jako ARD, ZDF, Eurosport 1,2, Euronews, Nickelodeon, Nickelodeon Junior a další české, slovenské a polské kanály.

Prosíme proto, abyste si 27. 11. 2018 v odpoledních hodinách přeladili Vaši televizi v režimu DVB-T (anténa/pozemní vysílání).

Touto změnou se pro Vás nic nemění, avšak modernizací sítě jsme schopni Vám nyní nabídnout výrazně větší variabilitu při výběru TV kanálů a rozšířit si nabídku výběrem z celé řady programových balíčků, ale také možnost zvolit si službu Nej NET TV, kde můžete sledovat TV kanály až 7 dní zpětně a navolit si libovolné programy sami dle vašeho individuálního výběru.
S jakýmikoli Vašimi dotazy či v případě problémů s laděním se můžete obrátit na naší zákaznickou linku 488 999 488 v pracovních dnech od 8 do 18 h, kde Vám rádi pomůžeme také s případnou změnou programové nabídky.

Dovolujeme si také upozornit, že v souladu s novelizací zákona je operátor povinen komunikovat se zákazníky způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování. V případě, že jste si způsob zasílání vyúčtování do dnešního dne neurčili (emailem, případně poštou – zpoplatněno 20 Kč), zařadili jsme Vás do skupiny, které zasíláme vyúčtování prostřednictvím klientského účtu Moje Nej na našich webových stránkách www.nej.cz. Zde naleznete po zadání čísla smlouvy a PINu, který Vám byl přidělen, detaily smlouvy včetně kompletního vyúčtování služeb. Doporučujeme Vám v klientském účtu uvést svůj emailový, případně telefonní kontakt sloužící pro Váš aktuální přehled důležitých informací, které zasíláme zákazníkům emailem nebo formou SMS zprávy.

Pokud Vám zasílání vyúčtování přes klientský účet nevyhovuje, nebo k němu nemáte potřebné údaje pro přihlášení, případně budete chtít nahlásit své kontaktní údaje jiným způsobem, prosím kontaktujte naše zákaznické středisko, tel. 488 999 488, e-mail: zakaznicke.centrum@nej.cz, kde si můžete sjednat jiný způsob.

Věříme, že úpravu programové nabídky oceníte a zůstanete s našimi službami i nadále spokojeni.

za Nej.cz s. r. o. Marius Marcolla
Obchodní ředitel, jednatel

Tento článek byl zveřejněn v kategorii Informace, Občan a podnikatel. Přečteno: 137x

Komentáře jsou zakázány.